Een scherpe prijs is niet het enige wat telt… Een klant moet bij het lezen van jouw offerte het gevoel krijgen dat je snapt wat zijn vraag is en waar hij behoefte aan heeft. Pas dan heb je de aandacht en is de klant bereid tot actie over te gaan. ´Een´ klant wordt jouw klant! In deze cursus leer je om offertes op te stellen waarmee je je onderscheidt van je concurrenten.
Na afloop van de cursus:
In je werk hou je je bezig met het opstellen van offertes. In de binnen- of buitendienst, je wilt weten hoe jouw offerte het beste aansluit bij wat de klant vraagt.
Voorafgaand aan de cursus vul je een vragenlijst in en stuur je 1 of 2 eigen teksten op naar de trainer. Met deze informatie stemt de trainer het programma van de cursus af op de specifieke aandachtspunten van de groep. De teksten gebruikt de trainer om er voorbeelden en oefeningen van te maken. Hierdoor kunnen de deelnemers de vertaalslag van de theorie naar de eigen praktijk heel gemakkelijk maken.
Tijdens de cursus wisselen theorie en oefening elkaar steeds af. Aan het eind van de eerste dag krijg je als deelnemer een huiswerkopdracht. Deze huiswerkopdracht wordt tijdens de tweede bijeenkomst besproken.
Heb je een vraag of ben je benieuwd naar deze cursus? Laat je gegevens achter en we sturen je actuele, aanvullende informatie, dit is geheel vrijblijvend.