Marketing Intelligence is enorm in opkomst; steeds meer ondernemers beseffen het nut van data. Deze workshop geeft je de handvatten om gericht aan de slag te gaan.
Na de workshop:
Je bent een ondernemer die zakelijke beslissingen op basis van interne èn externe informatie wilt nemen. Je wilt weten hoe je deze bij elkaar kunt brengen om een besluit goed te onderbouwen.
Als kleine ondernemer heb je veel gegevens over je klanten en je bedrijf in je hoofd. Zakelijke beslissingen worden op basis van die informatie genomen maar is die informatie wel compleet?
Marketing Intelligence is het vertalen van interne en externe (klant)informatie naar inzichten waarop je als ondernemer bewust een besluit neemt. Je beperkt daarmee het risico en je vergroot de slagingskans. Waar zitten bijvoorbeeld m’n potentiële klanten? Onder andere via berichten op social media krijg je inzicht in het gedrag en de mening van je (potentiële) klant.
Met behulp van deze inzichten kun je beter doordachte beslissingen nemen op het gebied van productontwikkeling en klant- of marktstrategie.
Heb je een vraag of ben je benieuwd naar deze cursus? Laat je gegevens achter en we sturen je actuele, aanvullende informatie, dit is geheel vrijblijvend.